Metodologia intranetului social

Această metodologie unică, dezvoltată de-a lungul și în cei 12 ani care lucrează cu aproape 200 de intraneturi, ia în considerare cele mai bune practici ale celor mai bune intraneturi din lume, și unele dintre cele mai grave.

Este o metodologie unică dezvoltată special pentru intranet, deși este aplicabilă în egală măsură pe site-uri Web și pe rețelele sociale – deoarece un intranet social are aceleași nevoi, cerințe și utilizatori finali ai angajaților ca un intranet tradițional, singura diferență fiind capacitățile „sociale”.

Metodologia Intranetului Social include toate activitățile pentru a începe planificarea, proiectarea și construirea și implementarea unei soluții de intranet social – incluzând activități de evaluare sau evaluare, denumite uneori „descoperire”, precum și toate activitățile de planificare, de la nivel înalt planurile strategice, la detaliile tactice detaliate, cum ar fi firele de site și arhitectura informațională.

Așadar, intranetul social este un plan foarte bun în momentul în care doriți să vă deschideți propria afacere pe net, ajutându-vă să urcați în top mult mai repede și mult mai ușor cu putință.

Evaluarea servește două funcții importante: documentează nevoile și cerințele populației utilizatorilor și ale întreprinderilor și ale părților interesate, aliniind obiectivele proiectului la obiectivele și obiectivele companiei.

Această fază include de obicei: o evaluare intrinseasca euristica si strategica, analiza diferentelor, analiza cerințelor de afaceri și interviurile părților interesate ghidul de cercetare, recenzii, sondaje, focus grup, testarea utilizabilității, analiza jurnalului, analiza infrastructurii tehnice benchmarking și cele mai bune practici.

În identificarea celei mai bune soluții pentru organizația dvs., se gestionează toate aspectele procesului vânzătorului, inclusiv evaluarea și selectarea vânzătorului, negocierea licențelor și taxelor tehnologice, gestionarea proiectului, implementarea și chiar gestionarea și executarea operațiunilor site-ului în desfășurare, inclusiv dezvoltarea și traducerea conținutului personalizat de servicii.

Producția acestor faze constituie planul de intranet pentru ghidarea implementării intranetului sau portalului și a fundației de guvernare și tehnologie.

Intranetul Blueprint conține harta sau planul pentru implementarea unui nou intranet social sau portal de întreprindere.

În cele din urmă, planul de intranet servește drept bază pentru evoluția site-ului dvs., stabilind obiective de bază: de exemplu, satisfacția utilizatorilor, rentabilitatea investiției, pentru măsurarea performanțelor sale în curs și viitoare și pentru realizarea potențialului și valorii acestuia.

Deși se poate argumenta că utilizatorii motivați sunt mult mai importanți decât directorii, se poate argumenta și faptul că, dacă intranetul are suportul, finanțarea și resursele necesare de la conducerea superioară, intranetul este adesea bine susținut și de succes, sau „împinge” utilizatorii să folosească intranetul.

Planificarea include atât viziunea strategică, cât și planul funcțional și planifică pașii de planificare și tactici pentru proiectarea site-ului sau portalului, inclusiv:

– viziunea și / sau misiunea la nivel înalt

– obiective și obiective specifice

– guvernare / model de management

– indicatorii cheie de performanță (KPI)

– cazul comercial și ROI

– planificarea și politicile de gestionare a conținutului

De asemenea, sunt elaborate planuri tactice detaliate, printre care:

– planul funcțional

– site-ul sau arhitectura de informații portal

– pagini de rețea

– concepte de design

– testul de utilizare

– politicile media sociale