Internetul și social media!

Internetul și mass-media sociale oferă tinerilor o serie de beneficii și oportunități de a se împuternici în diferite moduri. Tinerii pot menține conexiuni sociale și pot sprijini rețele care altfel nu ar fi posibile și pot accesa mai multe informații decât oricând. Comunitățile și interacțiunile sociale ale tinerilor care se formează online pot fi de neprețuit pentru consolidarea și dezvoltarea încrederii în sine a tinerilor și a aptitudinilor sociale.

Tinerii dezvoltă o voce și construiesc încredere

Serviciile de rețele sociale pot fi folosite pentru a-și îmbunătăți abilitățile de dezbateri și discuții într-un context local, național sau internațional. Acest lucru ajută utilizatorii să dezvolte modalități publice de prezentare. Serviciile de rețele sociale pot oferi tinerilor oportunități de a învăța cum să funcționeze cu succes într-o comunitate, de a naviga într-un spațiu social public și de a dezvolta norme și abilități sociale ca participanți la grupurile de egali.

Tinerii ca și creatori de conținut, manageri și distribuitori

Serviciile de rețele sociale se bazează pe participarea activă: utilizatorii participă la activități și discuții pe un site și încarcă, modifică sau creează conținut. Aceasta susține creativitatea și poate sprijini discuțiile despre proprietatea asupra conținutului și gestionarea datelor. Tinerii care folosesc serviciile de rețele sociale pentru a prezenta conținut – muzică, film, fotografie sau scris – trebuie să știe ce permisiuni acordă serviciului gazdă.

Utilizatorii ar putea dori, de asemenea, să exploreze opțiuni suplimentare de licențiere care le pot fi disponibile în cadrul serviciilor – de exemplu licențierea Creative Commons – pentru a le permite să-și împărtășească lucrul cu alte persoane în mai multe moduri.


Oamenii tind să folosească acești doi termeni interschimbabil; cu toate acestea, ele nu sunt la fel. Dacă nu sunteți un alum de marketing online sau aveți un anumit tip de marketing pe Internet, este posibil să nu știți că nu sunt aceleași. Marketingul media social este o componentă a Internet Marketing.


Componente ale marketingului pe Internet Celelalte domenii de marketing pe Internet, cunoscute și sub numele de marketing online, includ dezvoltarea site-urilor, marketingul pe blog, marketingul prin e-mail și articolul de marketing. Anunțurile bannere sunt, de asemenea, o componentă, care inițial a fost ceea ce a fost marketingul pe Internet. Marketingul pe Internet devine din ce în ce mai mult o parte a antreprenorilor, proprietarilor de afaceri mici și a mix-urilor de marketing ale corporațiilor. Social Media Marketing Marketingul social media este marketing prin intermediul rețelelor sociale. Cheia marketingului social media este interacțiunea cu alți membri ai acestor rețele sociale care favorizează relațiile de afaceri. Social Bookmarking Marketingul media social include, de asemenea, adăugarea marcajelor de servicii de marcare și distribuirea obiectelor widget-uri către articole, postări de blog și pagini web.

Marketing video

YouTube este popular pentru marketingul video, care este, de asemenea, considerat ca parte a marketingului social media, deoarece devine un site de social networking. YouTube este un instrument excelent pentru a vă comercializa produsele și serviciile pentru publicul țintă.

Deci, după cum puteți vedea, există o diferență între marketingul pe Internet și marketingul social media și nu pot fi folosite în mod interschimbabil.