Impactul telecomunicații fără fir

Începând cu rolul istoric și importanța standardelor multifizice în domeniul telecomunicațiilor fără fir pentru viitor în mai multe țări, această lucrare oferă o viziune coerentă asupra modului în care este probabil să se dezvolte comunicarea fără fir, VoIP.

De asemenea, în această lucrare sunt prezentate avantajele sale, suportul tehnic și de reglementare necesar pentru realizarea acestei viziuni și o evaluare a impactului său potențial asupra structurii industriei de telecomunicații.

Deși structura concurențială a Internetului este relativ deschisă, mai mulți factori, cum ar fi politica de alocare a frecvențelor și standardele de interfață radio, ar putea bloca evoluția eficientă a serviciilor wireless către o platformă IP. Lucrarea propune două cerințe tehnice majore care să permită concurența efectivă în VoIP wireless și obținerea unei productivități tehnice mai mari.

Telecomunicația este transmiterea de semnale: semnale, mesaje, cuvinte, scrieri, imagini și sunete sau informații de orice natură prin cablu, radio, sisteme optice sau alte sisteme electromagnetice. Telecomunicațiile apar atunci când schimbul de informații între participanții la comunicare include utilizarea tehnologiei. Se transmite fie electric pe medii fizice, cum ar fi cabluri, fie prin radiații electromagnetice. Astfel de căi de transmisie sunt adesea împărțite în canale de comunicare care oferă avantajele multiplexării.

Deoarece termenul latin comunicatio este considerat procesul social de schimb de informații, termenul de telecomunicații este adesea folosit în forma sa plurală, deoarece implică multe tehnologii diferite. Metodele timpurii de comunicare pe distanțe au inclus semnale vizuale, cum ar fi balize, semnale de fum, telegrafe semaforice, steaguri de semnal și heliografe optice.

Alte exemple de comunicare premodernă pe distanțe lungi au inclus mesaje audio cum ar fi drumbeții codificați și fluiere puternice.

Tehnologiile secolului XX și secolul XXI pentru comunicații pe distanțe lungi implică, de obicei, tehnologii electrice și electromagnetice, precum telegraf, telefon și teleprinter, rețele, radio, transmițătoare cu microunde, fibră optică și sateliți de comunicații.

Telecomunicațiile reprezintă un instrument important pentru întreprinderi. Acesta permite companiilor să comunice în mod eficient cu clienții și să ofere standarde înalte de servicii pentru clienți. Telecomunicarea este, de asemenea, un element cheie în munca în echipă, permițând angajaților să colaboreze cu ușurință de oriunde s-ar afla.

Telecomunicațiile mobile oferă companiilor posibilitatea de a introduce o muncă mai flexibilă, permițând angajaților să lucreze eficient din casă. Introducerea de smartphone-uri oferă angajaților noi niveluri de productivitate și capacitate în mișcare.


Colaborarea între diferite departamente vă poate ajuta compania să îmbunătățească performanța în proiecte precum dezvoltarea de noi produse, managementul relațiilor cu clienții și inițiativele de calitate.

Telecomunicațiile ajută echipele dumneavoastră de proiect să mențină impuls și să ia decizii importante, chiar dacă toți membrii nu pot participa la întâlniri. Membrii absenți se pot alătura unei teleconferințe sau unei conferințe web dacă au un smartphone sau un computer cu conectivitate la Internet.


Telefonul rămâne un element important al strategiei de servicii pentru clienți. Prin utilizarea tehnicilor de gestionare a apelurilor, puteți gestiona rapid apelurile primite chiar și atunci când liniile sunt ocupate și puteți direcționa apelurile către angajați cu abilitățile necesare pentru a face față anchetei.